Bravo Tours er igen gode gamle Bravo Tours

Med et nyt ejerskab er Bravo Tours nu købt ud af boet efter rejsekoncernen TravelCo Nordic. Bravo Tours er igen med danske ejere, og Bravo Tours stifter og adm. direktør Peder Hornshøj fortsætter som medejer i spidsen for det nye selskab.

Efter en meget turbulent periode for den danske rejsebranche og i særdeleshed Bravo Tours – grundet et flyselskabs konkurs og fusion af andre udenlandske selskaber – er Bravo Tours igen på gode hænder, og økonomien er stærk.

- Det er en kæmpe forløsning og en vanvittig stor glæde for mig, at jeg nu kan præsentere Bravo Tours med et nyt ejerskab. Vi har formået at få skabt et både stærkt økonomisk fundament og en god ejerkreds, så vi også i fremtiden kan sikre ferieglæden for 100.000 vis af danske gæster – præcist som vi har gjort det i snart 22 år, siger Peder Hornshøj, der fortsætter som adm. direktør i selskabet og siger:

- I de meget svære tider, vi har været igennem de sidste par år og herunder Coronakrisen, har vi haft en fantastisk opbakning fra vores mange kunder og stamgæster. Tusinde tak til jer alle. Jeg glæder mig rigtig meget over, at vi nu kan fortsætte vores rejse sammen med jer og have kræfterne til at lægge yderligere på, siger Peder Hornshøj.

- Jeg er en glad mand. Nu kan vi bruge alle vores kræfter på det Bravo Tours, vi har drevet og kendt i 22 år. Vi kan igen gøre det hele på ”Bravo-måden”. Vi har haft 2-3 meget svære år, men vi har altid beholdt vores store ambition omkring vores service til kunder og gæster, og vi vil fortsætte arbejdet med hele tiden at udvikle vores rejser og finde nye rejsemål, hvor vi sikrer den gode kvalitet til den fornuftige pris. Vores kunder og gæster skal som minimum forvente den samme høje service, som de altid har fået – det laver vi ikke om på, og det bliver fortsat med danske rejseledere på vores mange spændende chartermål, siger han.


Ny ejerkreds
Den nye ejerkreds i Bravo Tours består nu af tre aktionærer: Selskabet PH Bravo med Peder Hornshøj i spidsen, og hvor også Bravo Tours’ salgsdirektør, Gitte Søndergaard, er involveret med en aktiepost - dertil et selskab under Mads Bygballe Christiansen, der i dag er ejer og stifter af Sunway Group i Århus med masser af erfaring fra rejsebranchen. Derudover er selskabet Solbjarg også med i den nye ejerkreds, men foreløbigt kun i en overgangsfase.

Kære alle,
Velkommen til det nye ”gamle” Bravo Tours. På hele personalets vegne, kan jeg sige, at vi glæder os vanvittigt meget til, at vi forhåbentlig snart kan ”glemme” Corona, komme på vingerne igen og sende jer alle på skønne ferierejser – ned til sol, varme, oplevelser og det gode liv, som vi alle har savnet de sidste mange måneder.

De bedste hilsner
Peder Hornshøj 
Stifter og medejer.

Hvad betyder det for mig som gæst og kunde?

Lige nu arbejder vi på højtryk for at få alt på plads omkring det praktiske, og vi vil gerne informere om, hvad det betyder for lige præcis dig. Her nedenfor er der nogle gode informationer, og vi opdaterer hjemmesiden løbende.

Jeg har penge til gode for en tidligere rejse, som blev aflyst – hvad sker der nu? 

Har du købt en pakkerejse, som er blevet annulleret af os, vil dine penge altid være sikret. Vi informerer dig hurtigst muligt om, hvordan dine penge bliver refunderet til dig. 

 

Jeg har en kommende rejse – hvad sker der med den? 

Har du en kommende rejse, kontakter vi dig også. Vi arbejder på højtryk for, at vores systemer igen kommer op at køre, så vi kan gøre din rejse aktiv hos os. De penge du har indbetalt følger din rejse. Vi sender dig selvfølgelig ikke afsted, hvis Udenrigsministeriets Rejsevejledning ikke tillader det. Denne gælder dog kun 7 dage ad gangen og opdateres hver torsdag kl. 16.00. Du behøver ikke kontakte os nu. Vi kontakter dig, indenfor kort tid – indenfor de næste par uger.

 

Jeg har et gavekort – hvad sker der med det?

Hvis du har et betalt gavekort på en pakkerejse, eller hvis du har modtaget et gavekort for en pakkerejse, der skulle have været påbegyndt efter d. 13. april 2020 og inden d. 31. december 2020, og pakkerejsen er aflyst pga. Corona, kan du ikke miste beløbet. Gavekortet vil fortsat gælde hos os. Der er noget praktik omkring dette, og så snart dette er på plads, opdaterer vi om dette her på hjemmesiden, så du ved, at tiden er klar til, at du kan benytte gavekortet.  

 

Kan jeg bestille en rejse? 

Så snart praktikken og teknikken falder på plads, kan vi igen sælge rejser, men du er meget velkommen til at skrive en mail til os på bravo@bravotours.dk, hvis du ønsker at bestille en rejse. Så ringer vi dig op, når vi kan tage imod din bestilling og booke den ind i vores system. Vi forventer, at vi indenfor den næste uge åbner op for normal bestilling af rejser via af vores hjemmesiden. 

 

Jeg har en rejse, hvor restbetaling forfalder – hvordan forholder jeg mig? 

Vi arbejder på højtryk for at få vores systemer op at køre, men indtil de igen virker, skal du ikke betale restbeløbet. Vi kontakter dig lige så snart, du kan betale beløbet ind til os – du skal altså ikke foretage dig noget lige nu. 

Del denne side via E-mail